سوالات متداول

سوالات خریداران

1- خدمات علی ویترین به خریداران عمده چیست؟
علی ویترین تولیدکنندگان سراسر کشور را معرفی و محصولات آن ها را نمایش می دهد تا بصورت مستقیم از آن ها خرید نمایند.

2- چطور باید با تولیدکنندگان ارتباط برقرار کنم؟
تولیدکنندگانی که در علی ویترین اشتراک دارند، راه های ارتباطی شان اعم از آدرس، تلفن، شبکه های مجازی و ... برای دسترسی راحت شما در سایت و اپلیکیشن قرار داده شده است. علاوه بر این در اپلیکیشن علی ویترین امکان ارسال پیام در واتس آپ و تلگرام این برندها وجود دارد.

3- شرایط بنگاه ها برای حضور جهت فروش عمده به چه صورتی می باشد؟
در بخش فروشگاه آنلاین قیمت و مشخصات محصولات را مشاهده کرده و امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین در همان جا و یا تلفنی و واتساپی فراهم شده است.

4- مدت زمان پاسخ تامین کننده چقدر است؟
تامین کنندگان تا 24 ساعت می توانند به سفارش شما پاسخ دهند و موجودی خود و زمان ارسال را به شما اعلام کنند.

5- چگونه باید در پرداخت ها به علی ویترین اعتماد کنم؟
علی ویترین نام تجاری شرکت بازارسازان نیکو اندیشه به شماره ثبت 4093 و همچنین اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) از مرکز توسعه تجارت الکترونیک است.

6- وجه پرداختی خریدار، در صورت عدم ارسال و یا معیوب و مغایر بودن مرسوله چه می شود؟
وجه به صورت کامل به خریدار عودت داده می شود بجز در شرایطی که خود خریدار ارسال مجدد سفارش را از تامین کننده پذیرفته باشد.

7- شرایط مرجوع سفارش چگونه است؟
طبق ماده 37 قانون تجارت الترونیکی در هر معامله از راه دور، مصرف کننده هفت روز کاری حق انصراف دارد و تنها هزینه پس فرستادن در صورتی که انصراف به دلیل معیوب و یا مغایر سفارش بودن نباشد، هزینه مرجوع کردن به عهده خریدار می باشد. مرجوع کردن کالا در صورتی امکان پذیر است که به بسته بندی محصول آسیبی وارد نشده باشد.

بخش تامین کنندگان

1- خدمات علی ویترین به تولیدکنندگان و تامین کنندگان چیست؟
علی ویترین سایت و اپلیکیشن تخصصی کیف و کفش بوده و تبلیغات برندها و فروش عمده محصولات آن ها را انجام می دهد.

2- تبلیغات علی ویترین به چه صورتی می باشد؟
تولیدکنندگان می توانند در سایت و اپلیکیشن پربازدید علی ویترین حضور پیدا کرده و مشخصات برند، اطلاعات تماس و تمام محصولات خود را به صورت آنلاین معرف نمایند تا خریداران عمده و تجّار به صورت مستقیم با آن ها ارتباط برقرار کنند.

3- شرایط بنگاه ها برای حضور جهت فروش عمده به چه صورتی می باشد؟
تامین کنندگان عمده کفش علاوه بر تبلیغات می توانند به صورت رایگان محصولات خود را ارائه دهند و در صورت دریافت سفارش، آن را تامین کرده و پس از کسر حق العمل بازاریابی علی ویترین مبلغ کامل سفارش را دریافت نمایند.

4- حق العمل، بازاریابی و فروش عمده کفش در بخش فروشگاه آنلاین چه میزان می باشد؟
در حال حاضر برای کسانی که در بخش تبلیغات حضور دارند، 5/1 درصد و برای بنگاه هایی که به صورت رایگان حضور دارند 3 درصد از قیمت محصول ارائه شده می باشد که فقط در رسته ی دمپایی این میزان به ترتیب 1 درصد برای تبلیغ دهندگان و 2 درصد برای برندهای رایگان محاسبه می شود.

5- چطور می توانم محصولاتم را در سایت و اپلیکیشن قرار دهم؟

شما پس از ثبت نام، دسترسی و آموزش های لازم جهت قراردادن محصول را دریافت می نمایید.

برای ثبت نام کلیک نمایید.


6- چطور باید قیمت گذاری کنم؟
در قوانین و مقررات، تامین کنندگان تعهد می کنند که قیمت گذاری باید مشابه قیمت درب کارخانه باشد همچنین قیمت های اعلامی محصولاتشان در سایت و اپلیکیشن علی ویترین بالاتر نباشد.

7- چنانچه تامین کننده ای، قیمت اعلامی را در سایت و اپلیکیشن بالاتر قیمت گذاری کند، چه اتفاقی می افتد؟
مجموعه علی ویترین پیوسته برای حفظ منافع خریداران قیمت گذاری تامین کنندگان را بررسی می نماید و چنانچه قیمت اعلامی را در سایت و اپلیکیشن بالاتر از قیمت خارج از آن باشد، حق مسدود کردن پنل این تامین کننده و جلوگیری از حضور مجدد این تامین کننده را برای خود محفوظ می داند.

8- بنگاه هایی که سفارشات آنلاین در علی ویترین را تامین می کنند چه مزیتی دارند؟
مکانیزم و زیرساخت سایت و اپلیکیشن به گونه ای است و که هرچه تامین کننده فروش بیشتری در این پلتفرم داشته باشد بیشتر نمایش داده می شود.

9- چطور می توانیم در بخش تبلیغات و یا خرید و فروش ثبت نام کنیم؟

برای ارتباط با مشاوران ما از طریق لینک واتساپ پیام گذاشته و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02156879027 02156879028