راه حل امروزی تر برای تبلیغات و خرید و فروش
در دنیای امروز روشهای سنتی بازریابی و خرید و فروش که به صورت حضوری و بر اساس موقعیت جغرافیایی بود، کم رنگ شده است. با گسترش استفاده از اینترنت و روشهای نوین تبلیغات، روشهای خرید و فروش نیز به کلی دگرگون شده است. منافع موجود در روش خرید و فروش آنلاین، هر روز تعداد بیشتری از کسب و کارها را به تجربه آن و تغییر الگوهای متداول قبلی ترغیب میکند. این روش هماهنگی بیشتری با شرایط کسب و کار امروزی دارد و ویژگیهای این نوع بازاریابی و خرید و فروش با روحیات و نیازهای رو به رشد جامعه هماهنگتر است.
آگاهی انسانها و میل به توسعه، آنها را مجاب میکند که با تغییر الگوهای قدیمی و ناکارآمد کسب و کار، هوشمندانهتر و امروزیتر عمل کنند. این روش به خریداران و مخاطبان تخصصی هم، با ایجاد تنوع و حق انتخاب کمک میکند که آنها همراه همیشگی کسب و کارهای هدف باشند و بدون نیاز به مراجعه حضوری در جریان جدیدترین محصولات قرار گیرند.
شرکت بازارسازان نیکو اندیشه با نام تجاری علی ویترین با هدف بازاریابی و برندینگ محصولات داخلی و گسترش تجارت الکترونیک اقدام به پیادهسازی اولین سامانه تخصصی در حوزه خرید و فروش عمده کفش و صنایع وابسته نموده است و بستر مجازی خرید و فروش مستقیم داخلی از تولیدی کفش و صادرات عمده کفش برای خریداران عمده کفش، فروشندگان عمده کفش، تولیدکنندگان کفش و کلیه فعالان این حوزه فراهم کرده است.
میل به حضور در بازارهای جهانی و صادرات کفش همیشه به عنوان یکی از دغدغههای اصلی تولیدکنندگان کفش بوده که از دلایل ضعف در این حوزه میتوان کیفیت و قیمت نامطلوب برخی تولیدات، ضعف در تبلیغات، همچنین نداشتن مدیریت علمی در خصوص راهیابی به بازارهای هدف و همچنین رقابتهای نادرست و نبود یک اتحاد درون صنفی برای کامل بودن سبد کالای ارائه شده دانست.