درباره ما





راه حل امروزی تر برای تبلیغات و خرید و فروش
در دنیای امروز روش‌های سنتی بازریابی و خرید و فروش که به صورت حضوری و بر اساس موقعیت جغرافیایی بوده کم رنگ شده است.  توسعه اینترنت روش‌های تبلیغات، خرید و فروش ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در این روش، هر روز تعداد بیشتری از کسب و کارها را به تجربه‌ی آن و تغییر الگوهای متداول قبلی ترغیب می‌کند. این روش هماهنگی بیشتری با شرایط کسب و کار امروزی دارد و ویژگی‌های این نوع بازاریابی و خرید و فروش با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ تر شده است.
آگاهی انسان‌ها و میل به توسعه، آن‌ها را مجاب می‌کند که با تغییر الگوهای قدیمی و ناکارآمد کسب و کار، هوشمندانه‌تر و امروزی‌تر عمل کنند. این روش به خریداران و مخاطبان تخصصی هم، با ایجاد تنوع و حق انتخاب کمک می‌کند که آن‌ها همراه همیشگی کسب و کارهای هدف باشند و بدون نیاز به مراجعه حضوری در جریان جدیدترین محصولات قرار گیرند.
شرکت بازارسازان نیکو اندیشه با نام تجاری علی ویترین با هدف بازاریابی و برندینگ محصولات داخلی وگسترش تجارت الکترونیک اقدام به پیاده‌سازی اولین سامانه تخصصی در حوزه کفش و صنایع وابسته نموده است و بستر مجازی خرید و فروش مستقیم داخلی و صادراتی برای معرفی بنگاه‌ها و محصولات فعالان این حوزه فراهم کرده است.
میل به حضور در بازارهای جهانی و صادرات کفش همیشه به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی تولیدکنندگان کفش بوده که از دلایل ضعف در این حوزه می‌توان کیفیت و قیمت نامطلوب برخی تولیدات، ضعف در تبلیغات، همچنین نداشتن مدیریت علمی در خصوص راهیابی به بازارهای هدف و همچنین رقابت‌های نادرست و نبود یک اتحاد درون صنفی برای کامل بودن سبد کالای ارائه شده دانست. 

  • سایت علی ویترین با شناسایی این نقاط ضعف، سعی در ایجاد یک زنجیره واحد برای صادرات یکپارچه انواع کفش را دارد.
  • این سایت چهار زبانه بوده و علاوه بر فارسی، دارای زبان‌های عربی، روسی و انگلیسی می‌باشد که امکان معرفی بنگاه‌ها به این زبان‌ها را دارد و همچنین جزییات محصولات نیز به صورت اتوماتیک به این زبان‌ها ترجمه می‌گردد. این امکان برای آشنایی تجار کشورهای هدف با برندهای کفش ایران و همچنین آشنایی با جزییات محصولات تولیدکنندگان کفش تعبیه شده است.
  • سایت علی ویترین بعنوان اولین market place کفش، مانند یک مرکز فروش تخصصی می‌باشد که فعالان این حوزه می‌توانند در آن به تبلیغات، بازاریابی و خرید و فروش بپردازند.
  • این امکان برای خریداران عمده کفش فراهم شده است که بدون واسطه، به محصولات بنگاه‌ها دسترسی داشته و بدون واسطه از آن‌ها خرید نمایند. همچنین برای سهولت در خرید و فروش امکان خرید بصورت آنلاین فراهم شده که خریداران بتوانند محصول مورد نظر را به قیمت کارخانه سفارش و وجه آن را بصورت آنلاین پرداخت نمایند. این اطمینان به خریداران داده می‌شود که در صورت خرید آنلاین در سایت، پس از دریافت مرسوله اگر محصول معیوب یا مغایر سفارش باشد، امکان مرجوع نمودن کالا و عودت وجه وجود دارد.
  • در سایت علی ویترین تولیدکنندگان  به عنوان کاربر، دسترسی برای ویرایش اطلاعات کارخانه و حذف و اضافه نمودن محصولات و نوشتن جزییات و توضیحات برای محصولات خود را دارند.
  • سایت علی ویترین دارای نماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت،معدن و تجارت می‌باشد و از آغاز فعالیت خود افتخار همراهی برندهای مطرح در این صنعت تخصصی را دارد و توانسته با امکانات منحصر به فرد خود توجه آن‌ها را جلب نماید.
  • کیفیت و سهولت استفاده از علی ویترین و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در علی ویترین بوده است و همه‌ی اعضا و کادر تخصصی تمام  تلاش خود را به بکار می‌گیرند تا خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوب را برای مخاطبان خود به ارمغان آورند.