انواع کفش را بشناسید!

کفش به عنوان پوششی برای پا می‌باشد. ساخت کفش ایران دارای سابقه‌ی 5 هزار و 500 ساله است و قدیمی‌ترین کفش چرمی جهان متعلق به آذربایجان و شهر تبریز بوده که در موزه‌ ارمنستان نگهداری می‌شود.

همچنین در مصر نوعی از صندل‌ها که قدمت آن به هزار و 200 سال قبل از میلاد مسیح است تولید می‌شده است. مصری‌ها چیزی شبیه کفش می‌ساختند که به عنوان پوشینه‌ پا بوده و طبقات مختلف هر کدام کفش خاص خود را داشتند.

کفش دارای بخش‌های مختلفی است که شامل رویه، آستری، کفی و زیره می‌باشد و هر کدام دارای مواد اولیه و متریال خاص خود می‌باشند.

در ایران تولیدکنندگان انواع کفش دارای مرکزیت جغرافیایی خاصی هستند که شهر تهران یکی از آنها است و تجمع این تولیدکنندگان در باغ سپهسالار (محله‌ی سعدی)، فردوسی، شهرک ولیعصر (عج) و اسلامشهر و بعضی شهرک‌های صنعتی مثل چهاردانگه، نصیرآباد و ... است.

کفش مردانه، کفش زنانه، کفش بچه گانه، علی ویترین

از دیگر شهرها با مرکزیت تولیدکنندگان کفش، شهر تبریز است که قطب کفش چرمی ایران می‌باشد. به دلیل نزدیکی جغرافیایی تولید‌کنندگان کفش تبریز به کارخانه‌های صنایع ساخت و فرآوری چرم، قیمت تمام شده‌ی کفش چرمی در تبریز معمولا در مقایسه با سایر نقاط تولید در ایران، دارای قیمت پایین‌تر و به صرفه‌تری است.

شهر قم به عنوان یکی دیگر از مراکز تجمع تولیدکنندگان کفش و صندل و دمپایی است که تولیدکنندگان بزرگی را در خود جای داده و قطب صندل و دمپایی ایران نام گرفته است.

تولیدکنندگان  صندل و دمپایی شهر قم مانند کفش میهن، به دلیل رفت و آمد تجار کفش کشورهای مختلف  از جمله عراق و افغانستان و سایر خریدارن خارجی کفش، صندل و دمپایی، محصولات رقابتی‌تری را در کیفیت و مخصوصا قیمت داراست. شهرهای مشهد، اصفهان، زنجان (هیدج) و همدان از دیگر قطب‌های کفش ایران هستند.

مجموعه‌ علی ویترین به عنوان اولین استارت آپ در زمینه‌ی تبلیغات و برندسازی کفش و صنایع وابسته ایران، از آغاز فعالیت خود با توجه به امکانات منحصر به فردی که برای این امر فراهم آورده، توانسته توجه تولیدکنندگان کفش تهران و سایر شهرهای مختلف ایران را به خود جلب نماید که حضور این تولیدکنندگان در سایت، خود موید این مطلب می‌باشد.

از امکانات منحصر به فرد این سایت می‌توان به معرفی برند و محصولات کفش این تولیدکنندگان برای خرید و فروش عمده کفش، دسترسی برای ویرایش و واردکردن اطلاعات و محصولات توسط خود این تولیدکنندگان در هر ساعت از شبانه‌روز نام برد. همچنین نام این برندها در موتورهای جستجو با توجه به داشتن کارشناس سئو سایت علی ویترین، بهینه می‌شود که یکی از مهمترین عوامل جذب این برندها است.

کفش مردانه، کفش زنانه، کفش بچه گانه، علی ویترین

امکان ورود به عرصه‌ صادرات با حضور در سایت فروشگاهی علی ویترین این امکان را به شما می‌دهد که محصولات خود را به جهانیان عرضه کنید.

در بخش راهنمای تبلیغ در سایت علی ویترین می‌توانید توضیحات تکمیلی امکانات تبلیغ برای تولیدکنندگان عمده کفش را مطالعه فرمایید.

همچنین جهت خرید عمده‌ کفش و ارتباط با تولیدکنندگان کفش حاضر در سایت، به بخش راهنمای خریداران مراجعه کنید.

مجموعه‌ی علی ویترین همواره رونق هرچه بیشتر صنایع کفشی و ایجاد و حفظ اشتغال فعالین این صنعت را، به وسیله‌ اطلاع‌رسانی و تبلیغات و همچنین افزایش فروش داخلی و صادراتی از مهمترین اهداف خود می‌داند.


//